CONŢINUTUL ŞI IMPORTANŢA STUDIERII MICROMEDIULUI DE MARKETING AL ÎNTREPRINDERII PE PIAŢA IMOBILULUI LOCATIV
Olesea ROTARU, Lilia CHIRIAC Academia de Studii Economice din Moldova
Rezumat
Mediul de marketing al întreprinderii reprezintă totalitatea factorilor, agenţilor şi tipurilor de comportament în cadrul şi sub influenţa cărora îşi desfăşoară activitatea întreprinderea. Mediul de marketing al întreprinderii are două componente: micromediul de marketing şi macromediul de marketing. El apare ca o totalitate de oportunităţi şi riscuri, de care vor depinde ulterior performanţele companiei. Micromediul include: furnizorii, intermediarii, concurenţii şi organismele publice. Specialiştii în marketing trebuie să acorde o atenţie specială acestor factori şi fiecare nou produs sau program de marketing are şanse mai mari de succes dacă se ţine cont de aceşti factori. Cuvinte-cheie: piaţă, marketing, business, mediu de marketing, mediu intern de marketing, mediu extern de marketing, micromediu de marketing, piaţă imobiliară, evoluţie, furnizori, clienţi, organisme publice, intermediari, concurenţă etc.