ANALIZA REALIZĂRII OBIECTIVULUI DE MAXIMIZARE A PROFITULUI LA ÎNTREPRINDERE (studiu de caz în baza: „Vinăria Purcari” S.R.L., „Podgoria Vin” S.R.L., IM „Vinia Traian” S.A. și „Imperial Vin” S.A.)
Irina ȘCHIOPU Universitatea de Stat „B.P. Hașdeu” din Cahul
Rezumat
În condiţiile economiei de piaţă problemele ce ţin de determinarea rezultatelor financiare realizate de agenţii economici şi de analiza acestora se consideră a fi actuale, deoarece fiecare unitate economică tinde spre obţinerea şi maximizarea profitului, nu însă spre activarea în pierderi. Astfel, anume acest obiectiv devine acea „forță motrice” a managementului financiar al fiecărei întreprinderi pentru a o conduce spre obținerea rezultatelor dorite. Cuvinte-cheie: maximizarea profitului, rentabilitate, management financiar, industrie vinicolă.
Descărcări
Publicat
2018-04-14
Număr
Secțiune
Articole