ANALIZA REALIZĂRII OBIECTIVULUI DE MAXIMIZARE A PROFITULUI LA ÎNTREPRINDERE (studiu de caz în baza: „Vinăria Purcari” S.R.L., „Podgoria Vin” S.R.L., IM „Vinia Traian” S.A. și „Imperial Vin” S.A.)

Irina ȘCHIOPU Universitatea de Stat „B.P. Hașdeu” din Cahul

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

În condiţiile economiei de piaţă problemele ce ţin de determinarea rezultatelor financiare realizate de agenţii economici şi de analiza acestora se consideră a fi actuale, deoarece fiecare unitate economică tinde spre obţinerea şi maximizarea profitului, nu însă spre activarea în pierderi. Astfel, anume acest obiectiv devine acea „forță motrice” a managementului financiar al fiecărei întreprinderi pentru a o conduce spre obținerea rezultatelor dorite. Cuvinte-cheie: maximizarea profitului, rentabilitate, management financiar, industrie vinicolă.

Publicat

2018-04-14

Număr

Secțiune

Articole