APLICAREA PRACTICĂ A MODELULUI BALANCED SCORECARD PE EXEMPLUL ÎNTREPRINDERII VINICOLE IM „VINIA TRAIAN” S.A.

Irina ȘCHIOPU Universitatea de Stat „B.P. Hașdeu” din Cahul

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Orice întreprindere industrială modernă reprezintă un sistem tehnico-economic și social deschis. Mediul extern este cel care influențează puternic și permanent starea și perspectiva dezvoltării întreprinderii, deoarece acesta este tot mai mult caracterizat de incertitudine și dinamism, ceea ce condiționează elaborarea strategiei de perspectivă la întreprindere. Activitatea determinată de planificarea strategică este cea care conduce la realizarea obiectivelor financiare ale întreprinderii, iar modelul Balanced Scorecard elaborat de Norton–Kaplan, adaptat la condițiile economice aferente, conduce inevitabil la încununarea cu succes a activității și la realizarea obiectivului de maximizare a valorii de piață a întreprinderii. Cuvinte-cheie: planificare strategică, model de elaborare a strategiei, maximizarea valorii de piață a întreprinderii.

Publicat

2018-11-26

Număr

Secțiune

Articole