PROBLEME ACTUALE DE TELEMETRIE IN REBUBLICA MOLDOVA

Люба ЛОЗОВАН-БАЛАН, Жеоржетта ЗГЕРЯ* Компания TV MR MLD *Академия экономических знаний Молдовы

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Obiectul acestei cercetări vizează piaţa serviciilor telemetrice prestate în Republica Moldova. Cercetarea are drept scop însuşirea informaţiei pentru dezvoltarea segmentului business şi eficientizarea utilizării şi aplicării forţelor de socializare. La fel, este important să fie implementate corect metodele telemetrice şi rezultatele cercetării, ceea ce va exercita o influenţă directă proporțională prin factorii micro- și macromediului asupra activităţii companiei. Rezultatele acestei cercetări vor direcţiona implementarea şi dezvoltarea strategiilor telemetrice în Republica Moldova. Cuvinte-cheie: marketing, TV promoţie, publicitate, telemetrie, peoplemeter.

Publicat

2020-03-19

Număr

Secțiune

Articole