STRATEGIILE DE PREȚ RAPORTATE LA PSIHOLOGIA CONSUMATORILOR MODERNI

Sergiu AFTENEV, Academia de Studii Economice din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

În economia de piață, prețurile produselor de bază formează tendința pieței, iar ajustarea lor este prioritatea fiecărei companii. A devenit o alegere inevitabilă pentru companii să stabilească prețurile în mod independent, pe baza
condițiilor de piață și a preferințelor consumatorilor. Psihologia prețurilor consumatorilor moderni este un factor important care nu poate fi ignorat în realizarea valorii de piață a produselor unei companii, este direct legată de nivelul
cotei de piață și de rentabilitate și implică interesele vitale ale tuturor părților lanțului industrial.
Scopul acestui articol este de a spori înțelegerea impactului economiei de piață asupra formării prețurilor și a
psihologiei consumatorului modern. Acest obiectiv este atins printr-o combinație de explorare teoretică și cercetare
empirică, oferind o perspectivă cuprinzătoare asupra subiectului în discuție.
acest articol a evidențiat importanța prețurilor produselor de bază în modelarea tendințelor pieței și a subliniat
necesitatea ca întreprinderile să adapteze strategiile de stabilire a prețurilor în funcție de condițiile de piață și de
preferințele consumatorilor.
Interacțiunea dintre prețurile materiilor prime și tendințele pieței în cadrul unei economii competitive subliniază
imperativele strategice pentru întreprinderi.
Cuvinte-cheie: psihologia prețurilor, consumatori moderni, decizii, strategie de afaceri, tendințe de piață, strategie personalizată de stabilire a prețurilor pentru clienți.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_07

Descărcări

Publicat

2024-01-04

Număr

Secțiune

Articole