The ЗНАЧЕНИЕ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНА В ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВЕ

Анна СОКОЛОВА Кафедра «Менеджмент»

Авторы

  • USM ADMIN Studia Universitas Moldaviae

Аннотация

Planul de marketing este o dare de seamă în formă scrisă detaliată şi bine studiată. Planul de marketing, ca document oficial, trebuie să formuleze corect problemele puse, să determine termenele şi mijloacele îndeplinirii acestora. Cheia unui plan de marketing îndeplinit cu succes pentru întreprinderile mici este „cunoaşterea clienţilor săi”, adică a gusturilor, preferinţelor şi speranţelor acestora şi „cunoaşterea concurenţilor”, adică a neajunsurilor şi calităţilor lor. Un plan bine formulat şi realizat, cuprinzând toate detaliile, este un coordonator al întregii activităţi a unei întreprinderi, deoarece acesta descrie planul de atragere şi reţinere a clienţilor, adică cel mai important aspect al unui business. Planul de marketing este un capitol de neînlocuit în viaţa unui business reuşit. Acesta este baza unui business, de la care pornesc toate celelalte planuri operative de conducere. Marketingul propune un enorm volum de informaţie, care, fiind folosită corect, practic poate garanta succesul în sfera micului business. Planul de marketing constituie un excelent mijloc de determinare şi stabilire a strategiilor.

Биография автора

USM ADMIN, Studia Universitas Moldaviae

Web programator

Опубликован

2007-02-05

Выпуск

Раздел

Статьи