CONCERNING PRAGMATICS OF MODERN ENGLISH ADVERTISING

Valentina SINGHIREI, Oleg DONEŢ* Catedra Limba Engleză * Centrul de Dezvoltare Economică, Afaceri Publice şi Parteneriat în Învăţământul Superior, Chişinău

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Articolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice în pragmatică. După cum este cunoscut, de decenii savanţii au pus în aplicare metode şi tehnici tradiţionale în studierea limbajului de reclamă, dar totuşi mai sunt multe probleme interesante pentru lingvişti privind diferite domenii. Pragmatica este domeniul unde limbajul de reclamă să găsească caracteristici noi care vor completa cu informaţii necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, este cunoscut faptul că limbajul de reclamă aparţine stilului funcţional deosebit, încă nu este destul de clar ce fel de caracteristici are şi cum ar putea fi descris mai aprofundat. Limbajul de reclamă are propria menire în formarea de bază a perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei americane din punctul de vedere al pragmaticii şi prezintă caracteristici ale pragmaticii limbajului de reclamă în limba engleză.

Publicat

2007-11-15

Număr

Secțiune

Статьи