ASPECTE VIZÂND NEVOILE STUDENŢILOR LEGATE DE ȊNVĂŢAREA LIMBII ENGLEZE: POTRIVIRI ŞI NECONCORDANŢE

Nicoleta-Mariana IFTIMIE Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași, România

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Dezvoltarea englezei pentru scopuri specifice la nivel universitar înseamnă, printre altele, un rol central al studen-tului în procesul de învățare, vizibil prin participare activă, interacțiune și cooperare în perechi și grupe de lucru. Pentru ca aceste lucruri să aibă loc, este necesar ca profesorul să utilizeze o metodologie adecvată, să selecteze, să adapteze sau să elaboreze materiale relevante, realiste și interesante bazate pe nevoile de scurtă sau de lungă durată ale studenților. Lucrarea se axează pe nevoile studenților legate de studiul limbi engleze, așa cum sunt percepute de studenții înșiși, de profesorii de limbi străine și de profesorii de specialitate. Metoda constă în chestionare elaborate și administrate de autoare. Răspunsurile date sunt prezentate sub formă de tabel și sunt discutate, analizate și comparate. Comparația relevă asemănări și deosebiri în ceea ce privește percepția diferitelor grupuri investigate. Cuvinte-cheie: engleza pentru scopuri specifice, analiza nevoilor, nevoi de scurtă durată, nevoi de lungă durată, chestionar, respondenți, studenți, profesori.

Publicat

2019-03-01

Număr

Secțiune

Статьи