ETICHETELE DE PRODUSE ALIMENTARE – TRADUCERE, TERMINOLOGIE ȘI SPECIFIC CULTURAL

Natalia MUCERSCHI, Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Etichetele produselor alimentare sunt mai mult decât simple texte, imagini și cifre. Acestea reprezintă o interfață
între producător și consumator și furnizează informații esențiale despre produsele alimentare. În acest articol ne propunem să analizăm rolul și importanța etichetelor în comunicarea cu consumatorul și tipul de informații pe care le
oferă acestea despre produsele alimentare. De asemenea, ne propunem se explorăm rolul traducătorului în asigurarea
unei comunicări eficiente între producător și consumator, abordând aspecte legate de terminologia specifică industriei
alimentare, elemente ce țin de adaptarea culturală, subliniind, în același timp, importanța producerii unor traduceri
exacte, din punct de vedere al formei și conținutului, conforme reglementărilor și standardelor în vigoare.
Cuvinte-cheie: etichete de produse alimentare, comunicare, traducere, terminologie, elemente culturale.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum10(200)2024_20

Descărcări

Publicat

2025-02-17

Număr

Secțiune

Статьи