TATIANA CALLO, O PEDAGOGIE A INTEGRALITĂŢII. Teorie şi practică CONFIGURAŢII ALE EDUCAŢIEI TOTALE
Consemnează dr. Viorica GORAŞ-POSTICĂ, conf. interimar, Catedra Ştiinţe ale Educaţiei, USM
Rezumat
Seria “Ştiinţele educaţiei” de la Universitatea de Stat din Moldova s-a completat recent cu două lucrări antologice semnate de Tatiana CALLO, profesor universitar la Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, nume de referinţă în ştiinţele educaţiei, în special în domeniul educa- ţiei comunicării, educaţiei lingvistice, integralităţii ca fenomen peda- gogic etc. Autoarea a mai publicat numeroase studii şi articole în cu- legeri colective şi reviste de specialitate. În 2006 i se conferă gradul ştiinţific de doctor habilitat, fapt care consemnează o experienţă valo- roasă în domeniul formării continue a cadrelor didactice din învăţă- mântul universitar.