К ВОПРОСУ О СТРАТЕГИИ ОЦЕНИВАНИЯ УЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ

Людмила ДАРИЙ Кафедра педагогических наук

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Articolul abordează problema identificării noilor mijloace de evaluare a rezultatelor la învăţătură ale studenţilor. Metodele de evaluare aplicate în prezent sunt, pe de o parte, afectate de subiectivismul profesorului, iar pe de alt parte, reflectă poziţia diferită a studentului faţă de profesor în cadrul examinării. Reformarea mecanismului de evaluare trebuie să contribuie, mai întâi de toate, la sporirea rolului autoevaluării studenţilor, la formarea capacităţii de iniţiativă în pro- cesul de instruire. Autoevaluarea continuă, compararea randamentului propriu la diferite etape poate cultiva studentului deprinderea de autoanaliză şi planificare a propriei activităţi şi, în consecinţă, va conduce la motivare în dezvoltarea profesională.

Publicat

2010-04-28

Număr

Secțiune

Статьи