ИННОВАЦИОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ И БУДУЩИЕ ПРЕПОДАВАТЕЛИ ВУЗА

Людмила ДАРИЙ Кафедра педагогических наук

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

În acest articol este expusă părerea masteranzilor, viitori profesori din învăţământul superior, în ceea ce priveşte aplicarea tehnologiilor inovatoare în învăţământul universitar. Autoarea a efectuat o cercetare în care şi-a propus urmă- toarele sarcini:1) să identifice persoanele relevante, ca subiecţi ai procesului de învăţământ şi să stabilească nivelul de folosire a inovaţiilor de către aceştia; 2) să identifice factorii care afectează: a) motivaţia respondenţilor, viitori profesori universitari, de a utiliza tehnologiile inovatoare de învăţare în activităţile lor profesionale; b) intensificarea procesului de dezvoltare a tehnologiilor inovatoare în procesul de învăţare în învăţământul superior; 3) să studieze opinia respon- denţilor despre nivelul lor de pregătire profesională în ceea ce priveşte punerea în aplicare a tehnologiilor inovatoare.

Publicat

2011-03-18

Număr

Secțiune

Статьи