Salt la conținutul principal
Salt la meniul principal de navigare
Salt la subsolul site-ului
Open Menu
Științe ale Educației
Curent
Arhivă
Despre revistă
Despre revistă
Înregistrare manuscrise
Declarația de confidențialitate
Caută
Autentificare
Acasă
/
Arhivă
/
Nr. 5 (2011)
Nr. 5 (2011)
Publicat:
2022-11-11
Număr complet
Cuprins
Статьи
OBIECTIVELE EDUCAŢIONALE VERSUS COMPETENŢE: ABORDARE TELEOLOGICĂ
Vladimir GUŢU Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
USM ADMIN
05-13
01. p.05-13.pdf
NEVOIA DE PRAGMATIZARE A EDUCAŢIEI
Andrei MUNTEANU Ministerul Educaţiei
USM ADMIN
14-18
02. p.14-18.pdf
19 ÎNVĂŢĂMÂNTUL ŞI ŞTIINŢA – DOMENIUL PRINCIPAL AL COLABORĂRII CULTURALE DINTRE REPUBLICA MOLDOVA ŞI ROMÂNIA (1991-2005)
Mariana ŢÎBULAC Facultatea de Istorie şi Filozofie
USM ADMIN
19-23
03. p.19-23.pdf
PEDAGOGIA PROIECTULUI: ACTUALITATE ŞI PERSPECTIVE CONCEPTUAL-FUNCŢIONALE
Viorica GORAŞ-POSTICĂ Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
USM ADMIN
24-30
04.p.24-30.pdf
EVALUAREA CALITĂŢII ACTIVITĂŢII CADRELOR DIDACTICE UNIVERSITARE
Sergiu BACIU Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
USM ADMIN
31-37
05. p.31-37.pdf
RECRUTAREA ŞI SELECTAREA CADRELOR DIDACTICE – FUNCŢIE CENTRALĂ A MANAGEMENTULUI RESURSELOR UMANE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT
Viorica ANDRIŢCHI Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
USM ADMIN
38-45
06. p.38-45.pdf
STUDIUL EXPERIMENTAL PRIVIND FORMAREA COMPETENŢELOR PROFESIONALE LA VIITOARELE CADRE DIDACTICE
Tatiana REPIDA, Iana PERCIULEAC Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
USM ADMIN
46-56
07. p.46-56.pdf
DEZVOLTAREA COMPETENŢEI DE COMUNICARE DIN PERSPECTIVA INTEGRALITĂŢII PEDAGOGICE
Aliona AFANAS Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
USM ADMIN
57-61
08. p.57-61.pdf
GENERALIZAREA ACCEPŢIUNILOR ŞTIINŢIFICE MODERNE ASUPRA TIPOLOGIEI ŞI STRUCTURII COMPETENŢEI PROFESIONAL-DIDACTICE
Liliana SARANCIUC-GORDEA Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
USM ADMIN
62-68
09. p.62-68.pdf
CONTINUITATEA ÎN ETAPELE DE FORMARE PROFESIONALĂ (Aspecte ale formării tânărului specialist chimist)
Galina DRAGALINA, Nadejda VELIŞCO, Vladimir GUŢU Catedra Politici Educaţionale în Învăţământul Superior
USM ADMIN
69-70
10. p.69-70.pdf
ИННОВАЦИОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ И БУДУЩИЕ ПРЕПОДАВАТЕЛИ ВУЗА
Людмила ДАРИЙ Кафедра педагогических наук
USM ADMIN
71-76
11. p.71-76.pdf (Русский)
MODERNITATE ŞI MODERNISM ÎN DOMENIUL CURRICULUMULUI
Gianina PRODAN Universitatea „Eftimie Murgu”, Reşiţa, România
USM ADMIN
77-80
12. p.77-80.pdf
IMPLICAŢII ALE VIZIUNII MODERNE ŞI POSTMODERNE ÎN CURRICULUMUL INTERNAŢIONAL
Gianina PRODAN Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, România
USM ADMIN
81-84
13. p.81-84.pdf
STIMULAREA ACTIVITĂŢILOR DE ÎNVĂŢARE PRIN EVALUARE
Victoria ROGA Catedra Limbi Germanice
USM ADMIN
85-88
14. p.85-88.pdf
FORMAREA COMPETENŢELOR DE AUTOEVALUARE LA ELEVI (În baza studierii literaturii pedagogice franceze)
Maria ZACUŢELU Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
USM ADMIN
89-92
15. p.89-92.pdf
MODEL AL DEZVOLTĂRII AUTOREGLĂRII ACADEMICE PE DIMENSIUNEA STRATEGICĂ
Svetlana SEMIONOV Catedra Ştiinţe ale Educaţiei
USM ADMIN
93-102
16. p.93-102.pdf
MODELUL INSTRUIRII DIFERENŢIATE A STUDENŢILOR
Valeriu CABAC, Oxana SCUTELNIC Universitatea de Stat din Bălţi „Alecu Russo”
USM ADMIN
103-109
17. p.103-109.pdf
PEDAGOGIA ITALIANĂ ÎN CONTEXTUL ŞTIINŢELOR EDUCAŢIEI
Cristina ISPAS Universitatea „Eftimie Murgu”, Reşiţa, România
USM ADMIN
110-114
18. p.110-114.pdf
REFLECŢII EPISTEMICE ASUPRA PEDAGOGIEI POSTMODERNE ITALIENE
Cristina ISPAS Universitatea „Eftimie Murgu”, Reşiţa, România
USM ADMIN
115-118
19. p.115-118.pdf
EDUCAŢIA ŞI PROVOCĂRILE LUMII CONTEMPORANE
Ionuţ VLĂDESCU Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi, România
USM ADMIN
119-122
20. p.119-122.pdf
NOUA PEDAGOGIE OFERITĂ DE WEB 2.0
Tudor BRAGARU, Dumitru MARCAUŢAN Catedra Informatică Aplicată
USM ADMIN
123-129
21. p.123-129.pdf
ABORDAREA INTEGRALISTĂ A CONŞTIINŢEI ECOLOGICE
Snejana COJOCARU Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
USM ADMIN
130-133
22. p130-133.pdf
ABORDAREA COGNITIVĂ ÎN CONFIGURAREA EDUCAŢIEI
Zinaida STANCIUC Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
USM ADMIN
134-138
23. p.134-138.pdf
EXITUS-UL REPREZENTAŢIONAL: CÂND, CUM, DE CE?
Mihai ŞLEAHTIŢCHI Catedra Psihologie Aplicată
USM ADMIN
139-146
24. p.139-146.pdf
ASPECTE CLINICE ÎN PROBLEMATICA PSIHOLOGICĂ LA ADOLESCENŢII DIN FAMILIILE TEMPORAR DEZINTEGRATE
Zinaida BOLEA Catedra Psihologie Aplicată
USM ADMIN
147-149
25. p.147-149.pdf
ASPECTE PSIHOLOGICE ALE PARTICULARITĂŢILOR STRUCTURALE ŞI FUNCŢIONALE ALE CREIERULUI
Tatiana CUHUREANU Catedra Psihologie Generală
USM ADMIN
150-153
26. p.150-153.pdf
DELIMITĂRI CONCEPTUALE ALE NIVELULUI DE AUTOAPRECIERE ŞI EXPECTANŢE LA TINERI
Ecaterina MOGA Liceul Teoretic „Elimul Nou”
USM ADMIN
154-158
27. p.154-158.pdf
DEZVOLTAREA LA STUDENŢII ECONOMIŞTI A COMPETENŢELOR COMUNICATIV-LINGVISTICE DIN PERSPECTIVA CUNOAŞTERII NEOLOGISMELOR
Angela SAJIN Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
USM ADMIN
159-169
28. p.159-169.pdf
MANAGEMENTUL CURRICULUMULUI OPŢIONAL
Daniel Ovidiu CROCNAN Universitatea de Stat din Tiraspol
USM ADMIN
170-179
29. p.170-179.pdf
OPŢIONALITATE VERSUS CURRICULUM DE TRUNCHI COMUN LA FIZICĂ, DIFERENŢE METODICE
Daniel Ovidiu CROCNAN Universitatea de Stat din Tiraspol
USM ADMIN
180-184
30. p.180-184.pdf
PONDEREA DICTĂRILOR DE LIMBĂ ROMÂNĂ ÎN CURRICULUMUL NAŢIONAL 2010
Natalia BURLACU Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
USM ADMIN
185-190
31. p.185-190.pdf
FORME CURENTE ALE INSTRUIRII ASISTATE DE CALCULATOR ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL SUPERIOR
Tatiana CROITOR-CHIRIAC Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
USM ADMIN
191-195
32. p.191-195.pdf
CĂILE DE IDENTIFICARE ŞI PROMOVARE A COPIILOR DOTAŢI ARTISTIC
Tatiana BULARGA Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
USM ADMIN
196-198
33. p.196-198.pdf
ТЕОРЕТИЧЕСКИЙ МАТЕРИАЛ УЧЕБНИКА КАК ФАКТОР РАЗВИТИЯ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ УЧАЩИХСЯ (на материале предмета «Русский язык»)
Нина ГОРБАЧЕВА Институт педагогических наук
USM ADMIN
199-202
34. p.199-202.pdf (Русский)
MODELAREA – METODĂ EFICIENTĂ DE FORMARE A REPREZENTĂRILOR GEOMETRICE LA COPIII DE 6-8 ANI
Mihaela PAVLENCO-PIDLEAC Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
USM ADMIN
203-206
35. p.203-206.pdf
ADRIAN NECULAU PE URMELE LUI VASILE PAVELCU: UN ALT „SCRIITOR DE PSIHOLOGIE” (Un psiholog în agora, Iaşi, Polirom, 2010)
Natalia COJOCARU Catedra Psihologie Aplicată
USM ADMIN
207-208
36. p.207-208.pdf
LARISA CUZNEŢOV – BILANŢURI ANIVERSARE
Cu aleasă preţuire, membrii Catedrei Ştiinţe ale Educaţiei, USM
USM ADMIN
209-210
37. p.209-210.pdf