ASPECTE-CHEIE PRIVIND APLICAREA METODEI DE ÎNVĂŢARE BAZATĂ PE PROBLEME

Mihaela VIDAICU, Liliana ŢURCAN, Natalia ZAMFIR Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Prezentul articol se axează pe analiza și sinteza literaturii de specialitate privind aplicarea metodei de învățare bazate pe probleme (Problem Based Learning). Se relevă că, în contextul implementării Proiectului „Introducerea metodelor de învățare bazată pe probleme în Moldova: Sporirea competitivităţii şi angajabilităţii studenţilor” („Introducing Problem Based Learning in Moldova: Toward Enhancing Students: Competitiveness and Employability"), finanțat în cadrul pro- gramului European Erasmus +, se impune ca necesară revizuirea programului de studii la specialitatea Drept. Bunele practici descrise și analizate în literatura de specialitate oferită de managementul proiectului ne permite să înțelegem care sunt aspectele-cheie ale aplicării modelului PBL în cadrul instituțiilor de învățământ superior. Cuvinte-cheie: învățare bazată pe probleme, curriculum bazat pe metoda de învățare problematizată, aspecte-cheie ale învățării bazate pe probleme.

Publicat

2017-12-01

Număr

Secțiune

Статьи