PROGRAM DE LICENȚĂ „DREPT” CU APLICAREA METODEI DE ÎNVĂȚARE BAZATĂ PE PROBLEME. REALITĂȚI, RECOMANDĂRI ȘI OBIECTIVE

Natalia ZAMFIR, Liliana ŢURCAN Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Acest articol are ca obiectiv descrierea elementelor-cheie ale programului-pilot elaborat și implementat la specia- litatea „Drept” începând cu anul de studii 2017-2018. Acest program-pilot este axat pe metoda învăţare bazată pe probleme (problem based learning: PBL), fiind remodelat în cadrul proiectului Erasmus+ „Introducerea metodelor de învăţare bazată pe probleme în Moldova: Sporirea competitivității şi angajabilităţii studenților”. Sunt dezvăluite nece- sitățile ce au determinat reproiectarea programului existent, fiind luate în considerare bunele practici ale universităților europene. De asemenea, sunt evidențiate unele recomandări pentru viitor cu privire la modalitățile de aplicare a metodei PBL în cadrul programului-pilot. Cuvinte-cheie: învățare bazată pe probleme, program pilot de studii, învățare/predare centrată pe student.

Publicat

2017-12-01

Număr

Secțiune

Статьи