VALOAREA FORMATIV-DEZVOLTATIVĂ A PANOURILOR EDUCAȚIONALE ÎN GRĂDINIȚA DE COPII
Stela GÎNJU, Natalia CARABET , Mihaela PAVLENCO Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chişinău
Rezumat
Este recunoscut faptul că asupra dezvoltării globale a copiilor un rol esențial are mediul de învățare, care este constituit din mai multe elemente. Unul dintre elementele principale în grădinița de copii sunt panourile educaționale. Acestea trebuie să corespundă anumitor cerințe metodologice: reprezentativitate, accesibilitate, funcționalitate etc. Studiul empiric este realizat pe un eșantion de cca 50 de cadre didactice din instituțiile de educație timpurie din Republica Moldova cu scopul de a determina valoarea formativ-dezvoltativă a panourilor educaționale. Partea formativă a cercetării s-a realizat printr-un master-class, unde au fost confecționate panouri educaționale ieftine și funcționale. Cuvinte-cheie: mediu de învățare, panouri educaționale.