SUBJECTIVE WELL-BEING AND PSYCHOLOGICAL HEALTH OF TEACHERS: SOME THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS

Olena BONDARCHUK SHEI “University of Educational Management”, NAES (Kyiv, Ukraine)

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

STAREA DE BINE ȘI SĂNĂTATEA MENTALĂ LA CADRELE DIDACTICE: ASPECTE TEORETICE ȘI PRACTICE Este abordată problema ce vizează relația dintre percepția stării de bine și sănătatea mentală la cadrele didactice. Sunt evidențiate rezultate foarte importante privind relația dintre percepția stării de bine și sănătatea mentală, fiind trasate câteva direcții și probleme de cercetare în acest sens. În același context, au fost identificate principiile de investi- gare a sănătății mentale, criteriile și indicatorii acesteia, inclusiv factorii care determină relația dintre starea de bine și sănătatea mentală la cadrele didactice. Se mai arată care sunt condițiile specifice ce pot afecta în sens negativ sănătatea mentală și starea de bine, autorul concluzionând că, în condițiile actuale, monitorizarea stării de bine reprezintă un aspect esențial în vederea menținerii sănătății mentale a cadrelor didactice. Cuvinte-cheie: stare subiectivă de bine, sănătate mentală, cadre didactice.

Publicat

2020-11-17

Număr

Secțiune

Статьи