Salt la conținutul principal
Salt la meniul principal de navigare
Salt la subsolul site-ului
Open Menu
Științe ale Educației
Curent
Arhivă
Despre revistă
Despre revistă
Înregistrare manuscrise
Declarația de confidențialitate
Caută
Autentificare
Acasă
/
Arhivă
/
Nr. 11 (2020)
Nr. 11 (2020)
Publicat:
2022-11-28
Număr complet
Cuprins
Foaie de titlu
Статьи
THE RISE OF A POLEMIC REPRESENTATION IN THE CONTEXT OF GLASNOST REFORM
Natalia COJOCARU Moldova State University
USM ADMIN
3-12
1. p. 3-12 (Psihologie).pdf (English)
1. p. 3-12 (Psihologie).pdf
TOLERANT EDUCATIONAL ENVIRONMENT AS A REQUIREMENT FOR THE FORMATION OF THE PROFESSIONALLY IMPORTANT SKILLS OF FUTURE SPECIALISTS IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
Oleksandra BRIUKHOVETSKA, Tetiana CHAUSOVA “University of Educational management”, Kyiv (Ukraine)
USM ADMIN
13-17
2. p. 13-17.pdf (English)
2. p. 13-17.pdf
SUBJECTIVE WELL-BEING AND PSYCHOLOGICAL HEALTH OF TEACHERS: SOME THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS
Olena BONDARCHUK SHEI “University of Educational Management”, NAES (Kyiv, Ukraine)
USM ADMIN
18-22
3. p. 18-22.pdf
3. p. 18-22.pdf
PSYCHOLOGICAL SUPPORT OF GRADUATES’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN THE EMPLOYMENT SITUATION
Olena Oleksandrivna GOROVA “University of Educational Management”, Kyiv (Ukraine)
USM ADMIN
23-27
4. p. 23-27.pdf (English)
4. p. 23-27.pdf
FORMING TEACHERS’ POSITIVE ATTITUDES TOWARDS STUDENTS WITH DISABILITIES
Einas SHAMA DANIEL Moldova State University
USM ADMIN
28-32
5. p. 28-32.pdf (English)
5. p. 28-32.pdf
MINDFULNESS ȘI PSIHOTERAPIA COGNITIV-COMPORTAMENTALĂ ÎN INTERVENȚIA ASUPRA ANXIETĂȚII LA COPII (PROGRAMUL „MINDFUL TIME FOR KIDS”)
Nicolae BUCUN, Crina Florica CREȚU Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
33-38
6. p. 33-38.pdf
6. p. 33-38.pdf
SURSELE STRESULUI OCUPAȚIONAL LA PROCURORI
Angela POTÂNG, Carolina TRIGUB Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
39-44
7. p. 39-44.pdf
7. p. 39-44.pdf
PARTICULARITĂŢI ALE DEFICITULUI DE ATENŢIE LA COPII
Ana TARNOVSCHI Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
45-49
8. p. 45-49.pdf
8. p. 45-49.pdf
PRACTICI SOCIALE ȘI IMPLICAȚII ALE REPREZENTĂRII „CELUILALT” ÎN CONSTRUCȚIA REPREZENTĂRII SOCIALE A PANDEMIEI COVID-19
Natalia COJOCARU Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
50-58
9. p. 50-58.pdf
9. p. 50-58.pdf
TIPUL ORGANIZAȚIONAL-INDIVIDUAL DE PERSONALITATE
Elena SUMAN, Angela POTÂNG Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
59-62
10. p. 59-62.pdf
10. p. 59-62.pdf
ROLUL VOINȚEI ÎN DIRIJAREA COMPORTAMENTELOR ȘI ACTIVITĂȚII DE ÎNVĂȚARE LA ELEVI
Oxana PALADI*, Tatiana LUNGU *Institutul de Științe ale Educației Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
63-68
11. p. 63-68.pdf
11. p. 63-68.pdf
ASPECTE STRUCTURAL-ORGANIZAȚIONALE ALE ACTIVITĂȚII PSIHOLOGICE PRIVIND DEZVOLTAREA SFEREI RELAȚIONALE A ELEVULUI ÎN SISTEMUL DE ÎNVĂȚĂMÂNT GENERAL NAȚIONAL
Emilia FURDUI Institutul de Ştiințe ale Educației
USM ADMIN
69-76
12. p. 69-76.pdf
12. p. 69-76.pdf
AGRESIVITATEA ȘI STILURILE DE COMUNICARE LA PREADOLESCENȚI
Angela VERDEȘ Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
USM ADMIN
77-83
13. p. 77-83.pdf
13. p. 77-83.pdf
ATITUDINILE CADRELOR DIDACTICE FAȚĂ DE FENOMENUL INTEGRĂRII COPIILOR CU AUTISM ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL DE MASĂ
Roxana-Monica LUPUȘOR Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
84-86
14. p. 84-86.pdf
14. p. 84-86.pdf
EXPERIENȚE INTERNAȚIONALE ÎN ASIGURAREA ASISTENȚEI PSIHOLOGICE DIN SISTEMUL DE ÎNVĂȚĂMÂNT GENERAL (BELGIA)
Olga GUȚU Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
87-90
15. p. 87-90.pdf
15. p. 87-90.pdf
REPREZENTĂRI ȘI REMEMORĂRI SOCIALE ALE EVENIMENTELOR DIN APRILIE 2009
Olga GUȚU Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
91-97
16. p. 91-97.pdf
16. p. 91-97.pdf
PARTICULARITĂȚI ALE LIMBAJULUI COPIILOR DIN PERSPECTIVĂ DE GEN
Cristina DOLINSCHI Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
98-100
17. p.98-100.pdf
17. p.98-100.pdf
PARTICULARITĂȚI ALE GÂNDIRII SPECIFICE TULBURĂRILOR DE PERSONALITATE
Raisa CERLAT Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
101-107
18. p. 101-107.pdf
18. p. 101-107.pdf
DIMENSIUNEA AFECTIVITĂŢII REFLECTATĂ ÎN ACTELE DE POLITICI NAŢIONALE ÎN EDUCAŢIE
Mariana BATOG Institutul de Științe ale Educației
USM ADMIN
108-116
19. p. 108-116.pdf
19. p. 108-116.pdf
МЕДИА-АРТ-ТЕРАПИЯ: СОВРЕМЕННОЕ ИСКУССТВО – ОТВЕТ НА ВЫЗОВЫ СОВРЕМЕННОСТИ
Олена ВОЗНЕСЕНСЬКА Институт социальной и политической психологии НАПН Украины
USM ADMIN
117-122
20. p. 117-122.pdf (Русский)
20. p. 117-122.pdf
ПРИОРИТЕТЫ ИССЛЕДОВАНИЙ В ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ СЛУЖБE В РЕСПУБЛИКЕ МОЛДОВА
Николаe БУКУН, Оксана ПАЛАДИ Институт педагогических наук Молдовы
USM ADMIN
123-127
21. p. 123-127.pdf (Русский)
21. p. 123-127.pdf
ОПРЕДЕЛЕНИЕ СТРЕСС-ФАКТОРОВ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СОТРУДНИКОВ ПРОКУРАТУРЫ
Каролина ТРИГУБ Молдавский государственный университет
USM ADMIN
128-132
22. p. 128-132.pdf (Русский)
22. p. 128-132.pdf
ПАРАСОЦИАЛЬНОСТЬ И МЕДИАТВОРЧЕСТВО: ПОТЕНЦИАЛ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ
Юлия ЧАПЛИНСКАЯ Институт социальной и политической психологии НАПН Украины
USM ADMIN
133-136
23. p. 133-136.pdf
23. p. 133-136.pdf
ТРЕНИНГОВАЯ ПРОГРАММА: «ГРАЖДАНСКАЯ ИДЕНТИЧНОСТЬ ЛИЧНОСТИ В НОВОСТНОМ МЕДИАПРОСТРАНСТВЕ»
Ирина БОНДАРЕВСКАЯ Университет менеджмента образования, НАПН Украины
USM ADMIN
137-140
24. p. 137-140.pdf
24. p. 137-140.pdf
EDUCAŢIA DE GEN ÎN CONTEXT FORMAL-NONFORMAL-INFORMAL
Valentina BODRUG-LUNGU Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
141-145
25. p. 141-145 (Pedagogie).pdf
25. p. 141-145 (Pedagogie).pdf
EPISTEMOLOGICAL BENCHMARKS OF THE TEACHER'S ROLE
Hila BALALIS, Valentina BODRUG-LUNGU Moldova State University
USM ADMIN
146-149
26. p. 146-149.pdf (English)
26. p. 146-149.pdf
VALORILE FUNDAMENTALE CA REPERE EPISTEMOLOGICE ÎN EDIFICAREA PARADIGMEI IDEALULUI EDUCAȚIONAL
Mona-Lisa-Ștefania CIOBANU Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
150-156
27. p. 150-156.pdf
27. p. 150-156.pdf
EDUCAȚIA PRIN ARTĂ – PROBLEME ACTUALE ȘI DE PERSPECTIVĂ ÎN FORMAREA COMPETENȚELOR INTERPRETATIVE ALE ELEVULUI PIANIST
Daniela COTOVIŢCAIA, Mariana GONCEARUC* Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei *Liceul Teoretic cu profil de ARTE „M.Berezovschi”, mun. Chişinău
USM ADMIN
157-161
28. p. 157-161.pdf
28. p. 157-161.pdf
REPERE TEORETICE ȘI METODOLOGICE PRIVIND CONCEPEREA ȘI FORMAREA COMPETENȚEI INTERCULTURALE ÎN ȘCOALA DE ARTE „A. STÂRCEA”
Iulia MÎNDRESCU Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”din Chișinău
USM ADMIN
162-169
29. p. 162-169.pdf
29. p. 162-169.pdf
PRINCIPALELE REPERE PENTRU O EDUCAȚIE A PĂRINȚILOR ADAPTATĂ ȘCOLII MODERNE
Maria LUPU Universitatea de Stat din Moldova
USM ADMIN
170-173
30. p.170-173.pdf
30. p.170-173.pdf
DIMENSIUNI CONCEPTUALE ALE NOȚIUNII DE CULTURĂ. CE ESTE CULTURA ȘI DE CE AVEM NEVOIE DE EA ASTĂZI?
Alexandra CLAPATIUC Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
USM ADMIN
174-181
31. p. 174-181.pdf
31. p. 174-181.pdf
APARIȚIA ȘI DEZVOLTAREA TEATRULUI PROFESIONIST ÎN LIMBA NAȚIONALĂ PRIN TEATRUL ȘCOLAR
Ion ALEXANDRESCU Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
USM ADMIN
182-189
32. p. 182-189.pdf
32. p. 182-189.pdf
ФОРМИРОВАНИЕ СРЕДСТВАМИ ЭЛЕМЕНТАРНОГО ТУРИЗМА ДВИГАТЕЛЬНЫХ СПОСОБНОСТЕЙ У ДЕТЕЙ С НАРУШЕНИЯМИ ОПОРНО-ДВИГАТЕЛЬНОГО АППАРАТА
Ольга ИОВВА Приднестровский государственный университет им. Т.Г. Шевченко, г. Тирасполь
USM ADMIN
190-194
33. p. 190-194.pdf (Русский)
33. p. 190-194.pdf