FORMING TEACHERS’ POSITIVE ATTITUDES TOWARDS STUDENTS WITH DISABILITIES

Einas SHAMA DANIEL Moldova State University

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

FORMAREA ATITUDINILOR POZITIVE ALE PROFESORILOR FAŢĂ DE STUDENȚII CU HANDICAP În prezentul articol sunt reflectate câteva rezultate ale cercetărilor care vin cu mai multe contribuții esențiale la implemen- tarea unui proces de integrare eficient în cadrul educației fizice, concentrându-se pe rădăcina modificării comportamentului, examinând și îndrăznind să modifice atitudinile stigmatice pe care le cer, asumându-și responsabilitatea pe propriul rol de model viu pentru conducerea schimbării și, în cele din urmă, pregătit pentru restructurarea culturii școlare. Pe baza unui program special de formare, profesorii de educație fizică au fost expuși și s-au familiarizat cu modelul de schimbare a atitudinii multidiversității. Astfel, constatăm că aceștia au devenit, de fapt, capabili să-și reconsidere și să-și schimbe atitudinea față de studenți, oferind modele de conducere live pentru elevii lor „obișnuiți” să continue să facă schimbarea. Cuvinte-cheie: dizabilitate, atitudine pozitivă, inclusivitate, adaptare, educație fizică.

Publicat

2020-11-17

Număr

Secțiune

Статьи