EDUCAȚIA PRIN ARTĂ – PROBLEME ACTUALE ȘI DE PERSPECTIVĂ ÎN FORMAREA COMPETENȚELOR INTERPRETATIVE ALE ELEVULUI PIANIST

Daniela COTOVIŢCAIA, Mariana GONCEARUC* Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei *Liceul Teoretic cu profil de ARTE „M.Berezovschi”, mun. Chişinău

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Conținutul educației are o sferă mai largă decât conținuturile procesului educațional, acesta din urmă fiind reprezentat numai prin valorile propuse și organizate de școală. Valorificarea conceptuală a mediului muzical non-formal va favoriza preocuparea domeniului educației muzicale, în sensul în care acesta va asigura o continuitate productivă prin urmărirea unei evoluții și succesiuni din perspectivă teleologică a procesului de afirmare independentă în corelare proprie cu mediul muzical, pretutindeni existent. În acest context, toate politicile naționale subliniază importanța dimensiunii culturale și nevoia de a promova abilitățile artistice și creative ale elevilor. Cuvinte-cheie: mediu muzical nonformal, cunoaștere muzicală independentă, educație prin artă, elev pianist.

Publicat

2020-11-17

Număr

Secțiune

Статьи