REPERE TEORETICE ȘI METODOLOGICE PRIVIND CONCEPEREA ȘI FORMAREA COMPETENȚEI INTERCULTURALE ÎN ȘCOALA DE ARTE „A. STÂRCEA”
Iulia MÎNDRESCU Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”din Chișinău
Rezumat
În articol este abordată formarea competențelor elementare instrumental-artistice în școala de arte din perspectiva inter- culturalității, care reclamă o strategie educativă specifică integrată în Modelul praxiologic al înstruirii/ învățării și în Schema învățării diferențiate. Acestea sunt susținute de un proces educațional predominant individualizat și diferențiat al instruirii racordat la standardele educaționale respective, formarea competenței interculturale pe niveluri de instruire fiind concepută prin aplicarea unui repertoriu adecvat al lucrărilor pentru procesul de studii. Cuvinte-cheie: management, competență, metodologie, standard, interculturalitate, model praxiologic.
Descărcări
Publicat
2020-11-17
Număr
Secțiune
Статьи