REPERE TEORETICE ȘI METODOLOGICE PRIVIND CONCEPEREA ȘI FORMAREA COMPETENȚEI INTERCULTURALE ÎN ȘCOALA DE ARTE „A. STÂRCEA”

Iulia MÎNDRESCU Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”din Chișinău

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

În articol este abordată formarea competențelor elementare instrumental-artistice în școala de arte din perspectiva inter- culturalității, care reclamă o strategie educativă specifică integrată în Modelul praxiologic al înstruirii/ învățării și în Schema învățării diferențiate. Acestea sunt susținute de un proces educațional predominant individualizat și diferențiat al instruirii racordat la standardele educaționale respective, formarea competenței interculturale pe niveluri de instruire fiind concepută prin aplicarea unui repertoriu adecvat al lucrărilor pentru procesul de studii. Cuvinte-cheie: management, competență, metodologie, standard, interculturalitate, model praxiologic.

Publicat

2020-11-17

Număr

Secțiune

Статьи