MOTIVATION AND ITS CHALLENGES TO LEARNING

Cristina Dumitru TABACARU University of Pitesti, Romania

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat


MOTIVAȚIA ȘI PROVOCĂRILE ÎN ÎNVĂȚARE
Motivația este crucială pentru educație; este un factor principal care poate conduce oamenii spre învățarea autonomă
și independentă. Este un sistem complex și se organizează individual, ceea ce face dificilă oferirea de recomandări
precise. O înțelegere solidă a proceselor fiziologice și psihologice, care declanșează comportamentele umane, este vitală
pentru un bun design educațional care va curge în mod natural în funcție de dezvoltarea elevilor. În articol ne propunem
să facem o analiză a teoriilor recente și fundamentale despre motivație și învățare pentru a propune profesioniștilor din
învățământ câteva elemente-cheie care vor consolida motivația învățării și vor facilita predarea și proiectarea programelor
de predare. Baza fundamentală a articolului este susținută de un număr mare de studii care arată o corelație puternică
între motivația elevilor și efectele pozitive ale învățării. Este abordată o întrebare importantă în ceea ce privește înțelegerea
motivației: ce conduce sistemul nostru motivațional și ce interferează / concurează cu motivația în învățarea de lucruri
noi, de a explora și de a se adapta la nou (o problemă, sarcină, situație, nouă, un eveniment, context nou etc.)?
Cuvinte-cheie: învățare, motivație, teorii ale învățării, motivație, intervenție, dezvoltare, obiective.

Publicat

2021-11-28

Număr

Secțiune

Статьи