PROMOVAREA INSTRUIRII PRIN CERCETARE ÎN CURRICULUM LA CHIMIE ÎN BAZA CONCEPTULUI STEAM

Nadejda CAZACIOC, Veronica ROTARI, Eduard COROPCEANU, Universitatea Pedagogică de Stat ,,Ion Creangă” din Chișinău

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Studiul include analiza Curriculum-ului modernizat în 2019 la Chimie. Sunt anlizate elementele cercetării în curriculum și ponderea lor în raport cu numărul total de ore per clasă și ciclu de studii. Totodată, este cercetat rolul profesorului în corelarea obiectivelor evaluării care au rolul de a forma la elevi competențe proprii și de a-i orienta spre succes, ceea ce denotă calitatea procesului instructiv-educativ. Acesta depinde de nivelul formării profesionale și mijloacele de predare care le-ar trezi interes pentru studii conștiente elevilor și totodată să-i pregătească pentru viață.

Cuvinte-cheie: instruire prin cercetare, interdisciplinaritate, curriculum, chimie.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_15

Publicat

2024-01-13

Număr

Secțiune

Статьи