PREDAREA ÎN CALITATE DE COMPONENTĂ ÎNSEMNATĂ A INSTRUIRII INTERACTIVE A FUNCȚIONARILOR PUBLICI CU STATUT SPECIAL ȘI A CARABINIERILOR DIN CADRUL MINISTERULUI AFACERILOR INTERNE

Andrian CIUMAC, Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Predarea în calitate de componentă însemnată a proceselor instructiv-educative, din perspectiva eficienței mă- surate prin impactul calității sale transformatoare în valorificarea resurselor cognitive, afective şi acţionale, solicită în permanență atât statornicie cât și rezonabilitate, iar proiectarea şi corelarea atentă a resurselor în concordanţă cu metodele de predare este o responsabilitate incontestabilă a cadrului didactic. Predarea interactivă, în calitatea sa de componentă esențială a instruirii interactive, la fel ca și aceasta se axează pe interactivitate, element cheie care le face cardinal mai deosebite de restul formelor existente, prin nivelul asigurat, dar și distins de calitate a proceselor realizate, precum și a rezultatelor obținute.

Cuvinte-cheie: predare, interactiv, didactică, tradițional, postmodern, declarativ, procedural, calitate.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_31

Descărcări

Publicat

2024-01-13

Număr

Secțiune

Статьи