THE ROLE OF ART THERAPY PRACTICES IN THE ACTIVITY OF A TEACHER WITH PARENTS OF CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY

Ольга ИЕВЛЕВА, Светлана ЖЕЛЯЗКОВА, Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. И. Крянгэ

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Materialul prezentat conține o revizuire teoretică a literaturii științifice și metodologice privind problema studierii personalității unui copil cu paralizie cerebrală. Se definește rolul relațiilor copil-părinte în dezvoltarea mentală și socială a copiilor, sunt prezentate trăsăturile caracteristice ale personalității copiilor cu paralizie cerebrală, se acordă o atenție extinsă influenței stilului parental și a interacțiunii părinților cu un copil asupra formării personalității copilului.

Cuvinte-cheie: copilărie, părinți, relații copil-părinte, paralizie cerebrală, familie, reabilitare, strategia de educație parentală.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_48

Publicat

2024-01-13

Număr

Secțiune

Статьи