THE ROLE OF ART THERAPY PRACTICES IN THE ACTIVITY OF A TEACHER WITH PARENTS OF CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY
Ольга ИЕВЛЕВА, Светлана ЖЕЛЯЗКОВА, Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. И. Крянгэ
Rezumat
Materialul prezentat conține o revizuire teoretică a literaturii științifice și metodologice privind problema studierii personalității unui copil cu paralizie cerebrală. Se definește rolul relațiilor copil-părinte în dezvoltarea mentală și socială a copiilor, sunt prezentate trăsăturile caracteristice ale personalității copiilor cu paralizie cerebrală, se acordă o atenție extinsă influenței stilului parental și a interacțiunii părinților cu un copil asupra formării personalității copilului.
Cuvinte-cheie: copilărie, părinți, relații copil-părinte, paralizie cerebrală, familie, reabilitare, strategia de educație parentală.
Descărcări
Publicat
2024-01-13
Număr
Secțiune
Статьи