ABORDAREA TEORETICĂ A STILULUI DE ÎNVĂȚARE
Monica VLAD, Moldova State University
Rezumat
Este remarcat faptul că fiecare elev preferă diferite stiluri de învățare sau tehnici de învățare. Elevii preferă să
învețe în diferite moduri: unora le place să studieze singuri, să acționeze în grup, altora să stea liniștiți deoparte și să-i
observe pe ceilalți, iar alții preferă să facă câte puțin din fiecare.
În debutul copiilor în procesul de educație formală (școala), așteptările din partea acestora și a părinților lor sunt
mari. Unul din factorii care influențează randamentul școlar este reprezentat de stilul de învățare preferat de elev.
Stilul de învățare este o manieră proprie fiecărui elev de a învăța.
Când îți cunoști foarte bine stilul de învățare, adaptarea se face mai ușor, învățarea devine mai eficientă și mai
plăcută, sarcinile fiind ușor de realizat.
Cuvinte-cheie: elevi, stil de învățare, dezvoltare personală, cadru didactic.