ABORDAREA TEORETICĂ A STILULUI DE ÎNVĂȚARE

Monica VLAD, Moldova State University

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Este remarcat faptul că fiecare elev preferă diferite stiluri de învățare sau tehnici de învățare. Elevii preferă să
învețe în diferite moduri: unora le place să studieze singuri, să acționeze în grup, altora să stea liniștiți deoparte și să-i
observe pe ceilalți, iar alții preferă să facă câte puțin din fiecare.
În debutul copiilor în procesul de educație formală (școala), așteptările din partea acestora și a părinților lor sunt
mari. Unul din factorii care influențează randamentul școlar este reprezentat de stilul de învățare preferat de elev.
Stilul de învățare este o manieră proprie fiecărui elev de a învăța.
Când îți cunoști foarte bine stilul de învățare, adaptarea se face mai ușor, învățarea devine mai eficientă și mai
plăcută, sarcinile fiind ușor de realizat.
Cuvinte-cheie: elevi, stil de învățare, dezvoltare personală, cadru didactic.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum5(175)2024_10

Descărcări

Publicat

2024-10-01

Număr

Secțiune

Статьи