PARTICULARITĂȚILE MONITORIZĂRII CURRICUMULUI PREDAT- ÎNVĂȚAT LA DISCIPLINA EDUCAȚIE FIZICĂ

Nicolae BRAGARENCO, Moldova State University

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

 Articolul ,,Particularitățile monitorizării curriculumului predat-învățat la disciplina educație fizică” oferă o analiză
detaliată asupra aspectelor esențiale ale procesului de monitorizare a curriculumului la disciplina educație fizică
din învățământul general, evidențiind atât importanța sa, cât și complexitatea pe care o implică. Procesul de monitorizare nu trebuie doar să asigure implementarea eficientă a curriculumului actual, ci trebuie să ofere și informații
valoroase despre punctele forte și lacunele acestuia, contribuind la o evoluție continuă a conținuturilor și metodelor
educaționale. În acest sens, subliniem faptul că prin abordarea particularităților specifice ale procesului de predare-
învățare-evaluare al lecției de educație fizică în procesul de monitorizarea a curriculumului disciplinar va asigura
corectitudine și consecventă esențială în dezvoltarea următoarei generații de curriculum, care să asigure o educație
de calitate și să răspundă tuturor provocărilor actuale față de disciplina școlară.
Cuvinte-cheie: educație fizică, monitorizare, curricumul scris, curricumul predat.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(176)2024_08

Publicat

2025-01-16

Număr

Secțiune

Статьи