ȘCOALA CA SPAȚIU PENTRU GÂNDIRE CREATIVĂ

Svetlana TOLSTAIA, Moldova State University

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Gândirea creativă este considerată a fi una dintre competențele-cheie ale secolului XXI. Problema dezvoltării
abilităților creative ale elevilor este baza, fundamentul procesului de învățare, este o problemă pedagogică „eternă”,
care nu își pierde relevanța în timp, necesitând o atenție constantă, atentă și o dezvoltare ulterioară. Articolul prezintă o trecere în revistă teoretică a problemei creativității, descrie obiectivele și condițiile pedagogice ale dezvoltării
creativității la școlari, propune câteva direcții de modernizare a procesului educațional și curicula predatăpentru a
crea condiții de dezvoltare a gândirii creative.
Cuvinte-cheie: creativitate, gândire creativă, școală, elevi, dezvoltarea gândirii creative.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(176)2024_37

Publicat

2025-01-16

Număr

Secțiune

Статьи