STABILIM CONEXIUNI: IMPORTANŢA LUCRULUI ÎN ECHIPĂ ÎN SALA DE CLASĂ
Anca-Gabriela UNGUREANU NASTASIA, Moldova State University
Rezumat
Acest articol își propune să aducă în discuție tematica lucrului în echipă în sala de clasă, o metodă des întâlnită în
organizarea zilnică a orelor de curs, subliniind rolul acesteia în dezvoltarea relațiilor interpersonale, a îmbunătățirii
performanței academice și a pregătirii elevilor pentru viitoare activități colaborative. Lucrul în echipă este o metodă
bine cunoscută și răspândită fiind considerate ca o alternativă de instruire care înlocuiește metoda clasică frontală.
Școala nu este doar un loc de dobândire a cunoștințelor, dar este o activitate socială care promovează mai multe
abilități esențiale de viață, cum ar fi comunicarea, colaborarea și construirea de comunități. Una dintre cele mai eficiente modalități de a cultiva aceste abilități la elevi este prin lucrul în echipă. Folosirea acestuia în sala de clasă le
oferă elevilor oportunitatea de a stabili conexiuni, de a-și îmbunătăți experiența de învățare și de a dezvolta abilități
interpersonale esențiale atât în mediul academic, cât și în cel profesional.
Cuvinte-cheie: lucrul în echipă, educație, comunicare, conexiuni, responsabilitate, abilități de învățare.