CĂI DE EFICIENTIZARE A MANAGEMENTULUI COMERCIAL ÎN SECTORUL AGROALIMENTAR

Tatiana DIACONU, Ludmila PASCARI Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Creşterea performanţelor privind sectorul agroalimentar este o prioritate pentru economia Republicii Moldova. Competitivitatea ridicată, diversificarea gamei de produse, dar şi modalitatea de stabilire a principalelor pieţe de desfacere sunt doar câteva condiţii care ar conduce la eficientizarea managementului comercial în sectorul agroalimentar. În scopul eficientizării managementului comercial în sectorul agroalimentar, autorii au aplicat o modalitate prin intermediul căreia managerii îşi pot spori performanţele privind comercializarea produselor agroalimentare. Cuvinte-cheie: comerţ, produse agroalimentare, competitivitate, piaţă, preţ, cerere de produse agroalimentare, ofertă de produse agroalimentare.

Publicat

2017-02-19

Număr

Secțiune

Articole