STRATEGIA COMPANIILOR DE PUBLICITATE EXTERIOARĂ ȘI CONTRIBUȚIA LA DEZVOLTAREA RAMURII

Iuliana DRĂGĂLIN Universitatea de Stat din Moldova Mariana RADOV Academia de Studii Economice din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Fie că doriți să vă creșteți gradul de conștientizare a mărcii sau să vă îmbunătățiți profitul, articolul prezintă moda- litatea cum strategiile de publicitate ar putea avea un impact asupra afacerilor și asupra dezvoltării ramurei. Procesul managementului strategic în ramura publicității are ca scop alinierea resurselor interne ale agenției de publicitate la schimbările de mediu în vederea dezvoltării avantajelor competitive. Magnitudinea acestei provocări este mare, de- oarece arena acestui sector s-a schimbat în mod semnificativ.

O strategie de publicitate ajută la definirea rolului fiecărui membru al echipei în atingerea obiectivelor - fie că este vorba de conectarea cu un public țintă, atragerea clienților sau atingerea noilor cote de vânzări. Cea mai mare parte a muncii va cădea în sarcina departamentului de marketing al companiei, dar toată lumea, de la echipa de produs până la personalul de suport, poate ajuta compania să-și atingă obiectivele și să-și sporească profitul.

Cuvinte-cheie: strategie, management, business, client, publicitate, întreprindere, serviciu, produs, consumator, organizație.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum11(01)2023_02

Publicat

2023-07-27

Număr

Secțiune

Articole