EDUCAȚIA INFORMALĂ - PRACTICĂ COMUNICAȚIONALĂ ȘI RELAȚIONALĂ

Liliana POSȚAN, Universitatea de Stat din Moldova

Autori

  • USM ADMIN

Rezumat

Funcția educației de a pune în relații persoane, de a crea conexiuni între oameni, faptele, ideile acestora, procese
se realizează prin comunicare, în special prin comunicarea relațională, cum o numește Jacques Salome. Cele mai
semnificative influențe educaționale informale se produc prin mesajele emise de mass-media, mai actual de social
media, dar si de comunicarea habituală, instituțională, intenționată sau spontană. Or, aceste influențe, trebuie urmărite
pentru a reduce impactul lor negativ asupra receptorilor sau emițătorilor de mesaje.
În articol analizăm educația informală ca practică comunicațională și relațională.
Cuvinte-cheie: educație informală, practică, comunicare, comunicarea relațională, impact, educație alternativă,
educație spontană, permanentă, etică.

DOI: https://doi.org/10.59295/sum11(4)2024_13

Descărcări

Publicat

2025-01-27

Număr

Secțiune

Articole